söndag 3 maj 2009

Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag, del 3

Den här helgen har varit helt fantastisk. Underbart, soligt och varmt väder och många timmar ute i trädgården. Temat för veckans  Fototriss  är "Så här ser det ut idag, del 3". Ikväll ser det helt annorlunda ut än i morse, men bilderna är tagna mitt på dagen, när vi var i full gång med att arbeta. Vi har lagat och målat plank, flyttat växter, rensat och gjort fint. Och fint blev det!

"Arbetsstation plankmålning"


... och körsbärsträdet står i blom ...


Det gör smultronen också!


3 kommentarer:

  1. Nu hittade jag din fototriss ;)
    Jag tycker vekrligen om plankstrykarbilden! Det är nästan så jag känner doften från nymålat trä och sol och sommar...den blir min favorit här hos dig!
    Ha en skön vecka! kramis

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Härliga vardagsbilder. En mysig trädgård. Jag gillar bild nr 2 bäst fint med trädet mot det röda planket.

    SvaraRadera