fredag 17 april 2009

Men vad är detta? - 19


Undrar om det här är lätt eller svårt. Lycka till!

8 kommentarer:

  1. mini variant av utedass?!! ;)

    SvaraRadera
  2. skulle kunna vara badkar/handfat. ett hål så att vattnet inte ska rinna över kanten?

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på någon form av ånga..ångutsläpp...näää vet inte!
    Ha en riktigt skön helg! Kramis

    SvaraRadera
  4. Tant U. ser ett skruvhuvud och hålet bredvid
    till nästa skruv.

    SvaraRadera
  5. Men det ser ut som huvudet på en skruv som sitter på ett nyckelhål tillen dörr.
    Svar: det är meningen att man ska komma till den sidan när du klickar på länken.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  6. Tja, kanske silen i diskhon... om det är fler hål runt skruven så... men när jag tittar närmre så tror jag inte det i alla fall... vet inte

    SvaraRadera
  7. svårt och ja en stor tröst också men också livets dilemma - Allt fast förflyktigas...

    SvaraRadera
  8. Jaha, jag miss uppfattade dig. Jag trodde du menade länken på min sida.
    Men den kan jag inte göra något åt nu tyvärr.
    Tack ändå.

    SvaraRadera